МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ БІБЛІОТЕКИ ВДНЗУ «УМСА»

О. Б. Боровик

Анотація


Розглядаються теоретичні питання маркетингово-комунікаційної діяльності бібліотек (цілі, інструменти), та використання інтегрованих маркетингових комунікацій в практичній діяльності бібліотеки ВДНЗУ «УМСА». Аналізується рекламна діяльність бібліотеки (візуальна, зовнішня, вербальна), культурно-просвітницькі заходи та PR-акції. 


Ключові слова


комунікаційні маркетингові технології; реклама бібліотеки; імідж бібліотеки; блог бібліотеки ВДНЗУ «УМСА»

Повний текст:

PDF

Посилання


Borovyk O. B., Bak O. V. Biblioteka yak flahman akademii v internet-prostori [Library as an academy leader in the Internet space]. Biblioteky i suspilstvo: rukh u chasi ta prostori: II naukovo-praktychna internet konferentsiia [Libraries and society: motion in time and space: ІІ Scientific and practical internet conference]. Kharkiv, 2016. Available at: http://bit.ly/2yaLuuM.

Onyshchenko O. Biblioteka i «tsyfrove» pokolinnia: nova sytuatsiia – novi formy roboty [Library and «digital» generation: new situation – new forms of work]. Bibliotechnyi visnyk [Library Journal]. 2016, no. 5 (235), pp. 3–6.

Petushko N. Ye. Bibliotechnyy marketing [Library Marketing].Minsk, 2010, 116 p.

Rezutina T. Yu. Imidzheva polityka biblioteky VDNZU «Ukrainska medychna stomatolohichna akademiia» [Image policy of the library of the HSEE of Ukraine «UkrainianMedicalStomatologicalAcademy”: presentation Image policy of the library of the HSEE of Ukraine“UkrainianMedicalStomatologicalAcademy»]. Biblioteky i suspilstvo: rukh u chasi ta prostori [Biblioteky i suspilstvo: rux u časi ta prostori]. Poltava, 2015. Available at: http://bit.ly/2hfwCo3.

Samokhina Zh. Marketynhovi komunikatsii u bibliotechno-informatsiinii diialnosti [Marketing communication in library and information work]. Naukovi pratsi Natsionalnoi biblioteky Ukrainy imeni V. I. Vernadskoho [Scientific papers of Vernadsky National Library of Ukraine]. 2015, iss. 42, pp. 103–114.

Stepanov V. K. Biblioteka v sisteme tsifrovykh kommunikatsiy: strategiya vyzhivaniya [Library in the Digital Communications System: Survival Strategy]. Shkolnaya biblioteka [School library]. 2012, no. 6/7, pp. 67-73.

Yagodkina M. V., Ivanova A. P., Shenleben M. M. Reklama v kommunikatsionnom protsesse [Advertising in the communication process]. Sankt-Peterburg, 2013, 304 p.

Internet World Stats. 2017. 10 July. Available at: http://www.internetworldstats.com/stats.htm.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Боровик О. Б. Бібліотека як флагман академії в інтернет-просторі [Електронний ресурс] / О. Б. Боровик, О. В. Бак // Бібліотеки і суспільство: рух у часі та просторі : 2-а Наук.-практ. інтернет конф., (Харків, 24–31 жовт. 2016 р.). – Електрон. дан. – Харків, 2016. – Режим доступу: http://bit.ly/2yaLuuM (дата звер- нення: 01.08.2017). – Загол. з екрана.

Онищенко О. Бібліотека і «цифрове» покоління: нова ситуація – нові форми роботи / О. Онищенко // Бібл. вісн. – 2016. – № 5 (235). – С. 3–6.

Петушко Н. Е. Библиотечный маркетинг : учеб.-метод. пособ. / Н. Е. Петушко. – Минск : Бел. гос. ун-т культуры и искусств, 2010. – 116 с.

Резутіна Т. Ю. Іміджева політика бібліотеки ВДНЗУ «Українська медична стоматологічна академія» [Електронний ресурс] : [віртуальна виставка] / Т. Ю. Резутіна // Бібліотеки і суспільство: рух у часі та просторі. – Електрон. дан. – Полтава, 2015. – Режим доступу: http://bit.ly/2hfwCo3 (дата звернення: 01.08.2017). – Загол. з екрана.

Самохіна Ж. Маркетингові комунікації у бібліотечно-інформаційній діяльності / Ж. Самохіна // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. – 2015. – Вип. 42. – С. 103–114.

Степанов В. К. Библиотека в системе цифровых коммуникаций: стратегия выживания / В. К. Степанов // Шк. б-ка. – 2012. – № 6/7. – С. 67–73.

Ягодкина М. В. Реклама в коммуникационном процессе : учеб. пособ. Стандарт третьего поколения / М. В. Ягодкина, А. П. Иванова, М. М. Шёнлебен. – СПб. : Питер, 2013. – 304 с.

Internet World Stats. 2017 [Електронний ресурс]. – Електрон. дан. – 2017. – 10 July. – Режим доступу: http://www.internetworldstats.com/stats.htm (дата звернення: 01.08.2017). – Загол. з екрана.





DOI: https://doi.org/10.18524/2304-1447.2017.2(18).118356

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Copyright (c) 2017 Вісник Одеського національного університету. Бібліотекознавство, бібліографознавство, книгознавство

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

ISSN: 2304-1447 (Print); 2313-108X (Online)