ДРУГИЙ ЗАКОН ДІАЛЕКТИКИ ЧИ КОНСОЛІДАЦІЯ ЦИФРОВИХ РЕСУРСІВ БІБЛІОТЕКИ ОДАБА В УМОВАХ КАРАНТИННИХ ОБМЕЖЕНЬ

Автор(и)

  • А. С. Петрук Бібліотека Одеської державної академії будівництва та архітектури, Україна
  • С. П. Мовчан Бібліотека Одеської державної академії будівництва та архітектури, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2707-3335.2022.1(27).256414

Ключові слова:

онлайн-освіта, цифрова трансформація бібліотеки, ISO 9001, система управління якістю

Анотація

Перехід на дистанційне навчання примусило в досить короткий час переглянути стратегічний план роботи бібліотеки та внести додаткові вимоги щодо підвищення системи менеджменту якості (СМЯ) інформаційно-комунікаційних послуг читачам. З особливостями покрокового плану надання електронних послуг можна ознайомитись в діаграмі Ганта 1, розробленої в автоматизованій програмі менеджерів проєктів – Microsoft Project 2.

Посилання

Bogza N. F. Upravlinnia bibliotechnym zakladom: vid stratehichnoho bachennia – do profesiinoho vyrishennia zavdan [Library management: from strategic vision to professional problem solving]. Suchasna biblioteka yak naukovo-informatsiinyi ta kulturno-prosvitnytskyi tsentr mistsevoi hromady: materialy Vseukr. nauk.-prakt. konf. (Dnipropetrovsk, 21 trav. 2009 r.) [Modern library as a scientific informational and cultural educational center of the local community: papers of All-Ukrainian. Scientific and Practical Conference (Dnipropetrovsk, May 21, 2009)], Dnіpropetrovsk, 2009, pp. 149–159.

Vahnovan V., Shkapko O. Vprovadzhennia systemy menedzhmentu yakosti v praktyku roboty Naukovo-tekhnichnoi biblioteky Natsionalnoho aviatsiinoho universytetu [Implementation of the quality management system in the practice of the Scientific and Technical Library of the National Aviation University]. Visnyk knyzhkovoi palaty [Bulletin of the Book Chamber], 2009, no. 4, pp. 10–14.

Zelinskiy S. E. Avtomatizatsiya upravleniya predpriyatiem: ucheb. Posobie [Enterprise management automation: a textbook]. Kiev, 2004, 518 p.

Kіshchak T. S. Vprovadzhennia systemy menedzhmentu yakosti v robotu naukovoi biblioteky NUBiP Ukrainy [Elektron. resurs] [Implementation of the quality management system in the work of the scientific library of NULES of Ukraine [Electronic resource]]. Tradytsii ta novatsii v informatsiinomu zabezpechenni nauky ta osvity: materialy Mizhnar. nauk.-prakt. konf. b-k ZVO III–IV rivniv akredytatsii (Simferopol, 22–24 trav. 2012 r.) [Traditions and innovations in information support of science and education: papers of the International. Scientific practical conference of University Libraries of III–IV levels of accreditation (Simferopol, May 22–24, 2012)]. Available at: https://bit.ly/3wAkPc9 (accessed 24.03.2022).

Lunkevich N. M. Strategicheskij podhod k menedzhmentu kachestva [Strategic approach to quality management]. Zhilishchnoe stroitelstvo [Housing construction], 2006, no. 3, pp. 2–5.

Palekha Yu. І. Menedzhment personal: navch. posіbnik [Personnel Management: Manual]. Kyiv, 2015, 338 p.

Riadska V.V., Petrakov Ya. V. Audit: praktikum [Audit: practicum] Kyiv, 2009, 464 p.

Tarasyuk G. M. Upravlіnnya proektami: navch. Posіbnik [Project management: Manual]. Kyiv, 2009, 320 p.

Shapoval M. І. Menedzhment yakostі: pіdruchnik [Quality management: a textbook]. Kyiv, 2007, 471 p.

ISO 9000:2015 Quality management systems – Fundamentals and vocabulary [Electronic resource]. Online Browsing Platform (OBP)s. Available at: https://bit.ly/36m05uj (accessed: 24.03.2022).

ISO 9001:2015, Quality management systems – Requirements. ISO 9001:2015, Quality management systems – Requirements [Electronic resource]. Online Browsing Platform (OBP)s. Available at: https://bit.ly/3wwwQQ1(accessed: 24.03.2022).

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-30

Як цитувати

Петрук, . А. С., & Мовчан, С. П. (2022). ДРУГИЙ ЗАКОН ДІАЛЕКТИКИ ЧИ КОНСОЛІДАЦІЯ ЦИФРОВИХ РЕСУРСІВ БІБЛІОТЕКИ ОДАБА В УМОВАХ КАРАНТИННИХ ОБМЕЖЕНЬ. Бібліотечний меркурій, (1(27), 114–122. https://doi.org/10.18524/2707-3335.2022.1(27).256414

Номер

Розділ

Інноваційні процеси в бібліотечній справі