Нове в автоматизованому обслуговуванні читачів ЦНБ Харківського національного університету імені В. М. Каразіна

О. Ю. Самохвалова

Анотація


Показано досвід роботи по автоматизації обслуговування читачів бібліотеки. Описано запис читача до бібліотеки за допомогою комп’ютерної техніки та ведення электронної картотеки читачів. Відображена робота традиційного алфавітного каталогу та залу електронного замовлення.
Звернено увагу на веб-сайт бібліотеки та на послуги, які на ньому розміщені. Показано переваги електронного замовлення та шлях його виконання. Відмічена важливість ведення електронної картотеки статей та служби “Віртуальний бібліограф”.


Ключові слова


автоматизація обслуговування; тезаурус предметних рубрик; програмне забезпечення; LiberMedia; електронна картотека читачів; електронний каталог; модуль ОРАС; повнотекстові документи; електронне замовлення; ретровведення; аналітичний розпис; віртуальне за

Повний текст:

PDF (Русский)

Пристатейна бібліографія ГОСТ




Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Copyright (c) 2008

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.