МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ БІБЛІОТЕКИ ВДНЗУ «УМСА»
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1447.2017.2(18).118356Ключові слова:
комунікаційні маркетингові технології, реклама бібліотеки, імідж бібліотеки, блог бібліотеки ВДНЗУ «УМСА»Анотація
Розглядаються теоретичні питання маркетингово-комунікаційної діяльності бібліотек (цілі, інструменти), та використання інтегрованих маркетингових комунікацій в практичній діяльності бібліотеки ВДНЗУ «УМСА». Аналізується рекламна діяльність бібліотеки (візуальна, зовнішня, вербальна), культурно-просвітницькі заходи та PR-акції.
Посилання
Borovyk O. B., Bak O. V. Biblioteka yak flahman akademii v internet-prostori [Library as an academy leader in the Internet space]. Biblioteky i suspilstvo: rukh u chasi ta prostori: II naukovo-praktychna internet konferentsiia [Libraries and society: motion in time and space: ІІ Scientific and practical internet conference]. Kharkiv, 2016. Available at: http://bit.ly/2yaLuuM.
Onyshchenko O. Biblioteka i «tsyfrove» pokolinnia: nova sytuatsiia – novi formy roboty [Library and «digital» generation: new situation – new forms of work]. Bibliotechnyi visnyk [Library Journal]. 2016, no. 5 (235), pp. 3–6.
Petushko N. Ye. Bibliotechnyy marketing [Library Marketing].Minsk, 2010, 116 p.
Rezutina T. Yu. Imidzheva polityka biblioteky VDNZU «Ukrainska medychna stomatolohichna akademiia» [Image policy of the library of the HSEE of Ukraine «UkrainianMedicalStomatologicalAcademy”: presentation Image policy of the library of the HSEE of Ukraine“UkrainianMedicalStomatologicalAcademy»]. Biblioteky i suspilstvo: rukh u chasi ta prostori [Biblioteky i suspilstvo: rux u časi ta prostori]. Poltava, 2015. Available at: http://bit.ly/2hfwCo3.
Samokhina Zh. Marketynhovi komunikatsii u bibliotechno-informatsiinii diialnosti [Marketing communication in library and information work]. Naukovi pratsi Natsionalnoi biblioteky Ukrainy imeni V. I. Vernadskoho [Scientific papers of Vernadsky National Library of Ukraine]. 2015, iss. 42, pp. 103–114.
Stepanov V. K. Biblioteka v sisteme tsifrovykh kommunikatsiy: strategiya vyzhivaniya [Library in the Digital Communications System: Survival Strategy]. Shkolnaya biblioteka [School library]. 2012, no. 6/7, pp. 67-73.
Yagodkina M. V., Ivanova A. P., Shenleben M. M. Reklama v kommunikatsionnom protsesse [Advertising in the communication process]. Sankt-Peterburg, 2013, 304 p.
Internet World Stats. 2017. 10 July. Available at: http://www.internetworldstats.com/stats.htm.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Вісник Одеського національного університету. Бібліотекознавство, бібліографознавство, книгознавство
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.