МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ БІБЛІОТЕКИ ВДНЗУ «УМСА»

Автор(и)

  • О. Б. Боровик Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», Україна https://orcid.org/0000-0002-1088-6381

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1447.2017.2(18).118356

Ключові слова:

комунікаційні маркетингові технології, реклама бібліотеки, імідж бібліотеки, блог бібліотеки ВДНЗУ «УМСА»

Анотація

Розглядаються теоретичні питання маркетингово-комунікаційної діяльності бібліотек (цілі, інструменти), та використання інтегрованих маркетингових комунікацій в практичній діяльності бібліотеки ВДНЗУ «УМСА». Аналізується рекламна діяльність бібліотеки (візуальна, зовнішня, вербальна), культурно-просвітницькі заходи та PR-акції. 

Посилання

Borovyk O. B., Bak O. V. Biblioteka yak flahman akademii v internet-prostori [Library as an academy leader in the Internet space]. Biblioteky i suspilstvo: rukh u chasi ta prostori: II naukovo-praktychna internet konferentsiia [Libraries and society: motion in time and space: ІІ Scientific and practical internet conference]. Kharkiv, 2016. Available at: http://bit.ly/2yaLuuM.

Onyshchenko O. Biblioteka i «tsyfrove» pokolinnia: nova sytuatsiia – novi formy roboty [Library and «digital» generation: new situation – new forms of work]. Bibliotechnyi visnyk [Library Journal]. 2016, no. 5 (235), pp. 3–6.

Petushko N. Ye. Bibliotechnyy marketing [Library Marketing].Minsk, 2010, 116 p.

Rezutina T. Yu. Imidzheva polityka biblioteky VDNZU «Ukrainska medychna stomatolohichna akademiia» [Image policy of the library of the HSEE of Ukraine «UkrainianMedicalStomatologicalAcademy”: presentation Image policy of the library of the HSEE of Ukraine“UkrainianMedicalStomatologicalAcademy»]. Biblioteky i suspilstvo: rukh u chasi ta prostori [Biblioteky i suspilstvo: rux u časi ta prostori]. Poltava, 2015. Available at: http://bit.ly/2hfwCo3.

Samokhina Zh. Marketynhovi komunikatsii u bibliotechno-informatsiinii diialnosti [Marketing communication in library and information work]. Naukovi pratsi Natsionalnoi biblioteky Ukrainy imeni V. I. Vernadskoho [Scientific papers of Vernadsky National Library of Ukraine]. 2015, iss. 42, pp. 103–114.

Stepanov V. K. Biblioteka v sisteme tsifrovykh kommunikatsiy: strategiya vyzhivaniya [Library in the Digital Communications System: Survival Strategy]. Shkolnaya biblioteka [School library]. 2012, no. 6/7, pp. 67-73.

Yagodkina M. V., Ivanova A. P., Shenleben M. M. Reklama v kommunikatsionnom protsesse [Advertising in the communication process]. Sankt-Peterburg, 2013, 304 p.

Internet World Stats. 2017. 10 July. Available at: http://www.internetworldstats.com/stats.htm.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-08-01

Номер

Розділ

Інноваційні процеси в бібліотечній справі