МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В БІБЛІОТЕЦІ КРИВОРІЗЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1447.2017.2(18).118358Ключові слова:
бібліотека ВНЗ, користувач бібліотеки, маркетингові комунікації, реклама, бібліографічне обслуговування, бібліографічне інформування, сайт бібліотеки, імідж бібліотекиАнотація
У статті описано форми маркетингової взаємодії бібліотечної установи і користувачів та громадськості. Основну увагу приділено роботі університетської бібліотеки над створенням позитивного сучасного іміджу, використанню сайту бібліотеки з рекламною метою, застосуванню сучасних Інтернет-технологій у бібліографічному інформуванні та обслуговуванні користувачів.
Посилання
Davydova I. O. Informatsiinyi rynok: orhanizatsiia, marketynh, upravlinnia [Information market: organization, marketing, administration]. Kharkiv, 2001, 136 p.
Kunanets N., Rzheuskyi A. Vprovadzhennia kompleksu marketynhovykh komunikatsii u NTB Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika» [Implementation of complex marketing communications in Scientific Technical Library of National University «Lviv Polytechnic»]. Visnyk Knyzhkovoi palaty [Herald of the Book Chamber of Ukraine]. 2013, no. 8, pp. 1–5.
Chyhryna N. V. Napriamy rozshyrennia sotsialno-komunikatyvnykh funktsii vuzivskykh bibliotek (za materialamy sotsiolohichnoho monitorynhu) [Directions of expansion of social and communicative functions of university libraries (based on sociological survey)]. Sotsialni tekhnolohii [Social Technologies]. 2011, no. 52, pp. 113–119.
Wojciechowska M. Media relations jako forma komunikacji marketingowej biblioteki. Torunskie studia bibliologiczne. 2009, no. 2 (3), pp. 81–91. Available at: http://bit.ly/2jEUMwG.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Вісник Одеського національного університету. Бібліотекознавство, бібліографознавство, книгознавство
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.