МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В БІБЛІОТЕЦІ КРИВОРІЗЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Автор(и)

  • Г. М. Віняр Криворізький державний педагогічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1447.2017.2(18).118358

Ключові слова:

бібліотека ВНЗ, користувач бібліотеки, маркетингові комунікації, реклама, бібліографічне обслуговування, бібліографічне інформування, сайт бібліотеки, імідж бібліотеки

Анотація

У статті описано форми маркетингової взаємодії бібліотечної установи і користувачів та громадськості. Основну увагу приділено роботі університетської бібліотеки над створенням позитивного сучасного іміджу, використанню сайту бібліотеки з рекламною метою, застосуванню сучасних Інтернет-технологій у бібліографічному інформуванні та обслуговуванні користувачів.

Посилання

Davydova I. O. Informatsiinyi rynok: orhanizatsiia, marketynh, upravlinnia [Information market: organization, marketing, administration]. Kharkiv, 2001, 136 p.

Kunanets N., Rzheuskyi A. Vprovadzhennia kompleksu marketynhovykh komunikatsii u NTB Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika» [Implementation of complex marketing communications in Scientific Technical Library of National University «Lviv Polytechnic»]. Visnyk Knyzhkovoi palaty [Herald of the Book Chamber of Ukraine]. 2013, no. 8, pp. 1–5.

Chyhryna N. V. Napriamy rozshyrennia sotsialno-komunikatyvnykh funktsii vuzivskykh bibliotek (za materialamy sotsiolohichnoho monitorynhu) [Directions of expansion of social and communicative functions of university libraries (based on sociological survey)]. Sotsialni tekhnolohii [Social Technologies]. 2011, no. 52, pp. 113–119.

Wojciechowska M. Media relations jako forma komunikacji marketingowej biblioteki. Torunskie studia bibliologiczne. 2009, no. 2 (3), pp. 81–91. Available at: http://bit.ly/2jEUMwG.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-08-01

Номер

Розділ

Інноваційні процеси в бібліотечній справі