ОБРАЗ УКРАЇНИ У СВІТІ: АНАЛІЗ АЗІЙСЬКИХ ЗМІ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1447.2018.1(19).113926Ключові слова:
образ України, «The Times of India», контент-аналізАнотація
У цій розвідці розглядається образ України, що сформувався в медійному просторі найвпливовішого видання Індії «The Times of India» у 2017 р. Зроблено висновок про те, що поліпшення іміджу України можливе тільки в тому випадку, якщо вдасться знайти дієві методи роботи зі світовими засобами масової комунікації в цілях формування їх позитивної думки про Україну.
Посилання
Бутирський О. Україна у дзеркалі західних ЗМІ [Електронний ресурс] / О. Бутирський. – Режим доступу: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1878. – Загол. з екрана.
Гурковський В. І. Захист іміджу Української держави в умовах інформаційної глобалізації [Електронний ресурс] / В. І. Гурковський // Державне управління: теорія та практика. – 2012. – № 2. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Dutp_2012_2_11. – Загол. з екрана.
Филатова И. М. Печатная и онлайновая версии газеты «Таймс оф Индиа» как наиболее успешный пример использования возможностей конвергенции на медиарынке Индии [Електронний ресурс] / И. М. Филатов // Медиаскоп. – 2011. – Вип. 2. – Режим доступа : http://www.mediascope.ru/node/828. – Загл. с экрана.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Вісник Одеського національного університету. Бібліотекознавство, бібліографознавство, книгознавство
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.