ОБРАЗ УКРАЇНИ У СВІТІ: АНАЛІЗ АЗІЙСЬКИХ ЗМІ

Автор(и)

  • С. М. Польовик Національна бібліотека України імені В.І. Вернадського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1447.2018.1(19).113926

Ключові слова:

образ України, «The Times of India», контент-аналіз

Анотація

У цій розвідці розглядається образ України, що сформувався в медійному просторі найвпливовішого видання Індії «The Times of India» у 2017 р. Зроблено висновок про те, що поліпшення іміджу України можливе тільки в тому випадку, якщо вдасться знайти дієві методи роботи зі світовими засобами масової комунікації в цілях формування їх позитивної думки про Україну.

Біографія автора

С. М. Польовик, Національна бібліотека України імені В.І. Вернадського

канд. наук із соц. ком., наук. співроб. Фонду Президентів України Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського

Посилання

Бутирський О. Україна у дзеркалі західних ЗМІ [Електронний ресурс] / О. Бутирський. – Режим доступу: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1878. – Загол. з екрана.

Гурковський В. І. Захист іміджу Української держави в умовах інформаційної глобалізації [Електронний ресурс] / В. І. Гурковський // Державне управління: теорія та практика. – 2012. – № 2. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Dutp_2012_2_11. – Загол. з екрана.

Филатова И. М. Печатная и онлайновая версии газеты «Таймс оф Индиа» как наиболее успешный пример использования возможностей конвергенции на медиарынке Индии [Електронний ресурс] / И. М. Филатов // Медиаскоп. – 2011. – Вип. 2. – Режим доступа : http://www.mediascope.ru/node/828. – Загл. с экрана.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-04

Номер

Розділ

Інформаційно-бібліографічні дослідження