Нове в автоматизованому обслуговуванні читачів ЦНБ Харківського національного університету імені В. М. Каразіна

Автор(и)

  • О. Ю. Самохвалова Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1447.2008.8.25731

Ключові слова:

автоматизація обслуговування, тезаурус предметних рубрик, програмне забезпечення, LiberMedia, електронна картотека читачів, електронний каталог, модуль ОРАС, повнотекстові документи, електронне замовлення, ретровведення, аналітичний розпис, віртуальне за

Анотація

Показано досвід роботи по автоматизації обслуговування читачів бібліотеки. Описано запис читача до бібліотеки за допомогою комп’ютерної техніки та ведення электронної картотеки читачів. Відображена робота традиційного алфавітного каталогу та залу електронного замовлення.
Звернено увагу на веб-сайт бібліотеки та на послуги, які на ньому розміщені. Показано переваги електронного замовлення та шлях його виконання. Відмічена важливість ведення електронної картотеки статей та служби “Віртуальний бібліограф”.

Біографія автора

О. Ю. Самохвалова, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

O.Y. Samokhvalova

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-07-15

Номер

Розділ

Вузівські бібліотеки: сучасні тенденції розвитку