Нове в автоматизованому обслуговуванні читачів ЦНБ Харківського національного університету імені В. М. Каразіна
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1447.2008.8.25731Ключові слова:
автоматизація обслуговування, тезаурус предметних рубрик, програмне забезпечення, LiberMedia, електронна картотека читачів, електронний каталог, модуль ОРАС, повнотекстові документи, електронне замовлення, ретровведення, аналітичний розпис, віртуальне заАнотація
Показано досвід роботи по автоматизації обслуговування читачів бібліотеки. Описано запис читача до бібліотеки за допомогою комп’ютерної техніки та ведення электронної картотеки читачів. Відображена робота традиційного алфавітного каталогу та залу електронного замовлення.Звернено увагу на веб-сайт бібліотеки та на послуги, які на ньому розміщені. Показано переваги електронного замовлення та шлях його виконання. Відмічена важливість ведення електронної картотеки статей та служби “Віртуальний бібліограф”.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.