КІНОКРИТИКА ЯК СКЛАДОВА МЕДІАОСВІТИ У НАУКОВІЙ БІБЛІОТЕЦІ

Автор(и)

  • О. Г. Бублик Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1447.2019.2(22).180332

Ключові слова:

кіноперегляд, науковабібліотека, кінокритика, соціокультурний розвиток особистості

Анотація

Звернуто увагу на кінокритику, як обов’язкову складову кіноперегляду у науковій бібліотеці. Запропоновано розглядати кінокритику в науковій бібліотеці як процес, який складається з двох рівнів. Перший рівень – критикамодератора чи/та спікера, другий – глядачів. Встановлено, що другій рівень медіакритки залежить від того, як була проведена медіакритика на першому рівні. Визначені очікувані результати від проведеної кінокритики обох рівнів.

Посилання

Agafonova N. A. Obshchaya teoriya kino i osnovy analiza filma [General film theory and framework for the analysis of film]. Minsk, 2008, 392 s.

Girgel D. N. Metodika analiza kinoproizvedeniya : uchebnaya programma po distsipline [Analytical procedure of cinematographic work: training program on discipline ]. Minsk, 2010. 9 s.

Korochenskiy A. P. «Pyataya vlast»? Mediakritika v teorii i praktike zhurnalistiki [“The fifth power?” Media critic in journalism theory and practice]. Rostov n/Donu, 2003, 283 s.

Markina Yu. V. Mediakritika i kinokritika: aspekty mediaobrazovaniya i kommunikatsionnye kultury [Media criticism and cinema criticism: the brinks of media education and modern communication culture]. Nauchnye vedomosti. Seriya: Gumanitarnye nauki[Scientific bulletin of Belgorod State University. Humanities Sciences]. 2016, vol. 31, no 21 (242), pp. 114–118.

Sulim A. Kinokrytychni sutdii: formy, funktsii ta metodolohichni pidkhody [Film critical studios: forms, functions and methodological approaches]. Visnyk Kharkivskoi derzhavnoi akademii kultury [Visnyk of Kharkiv State Academy of Culture]. 2014, vol. 44, pp. 218–225.

Fedorov A. V. Novikova A. A. Klyuchevye teorii mediaobrazovanie [Key theories of media education]. Prepodaem zhurnalistiku: vzglyady i popyt [Teaching journalism: views and experience]. 2006, pp. 51–84.

Fedorov A. V. Model, sinteziruyushchaya zadachi mediaobrazovaniya i mediakritiki dlya effektivnogo razvitiya mediakompetentnosti i analiticheskogo myshleniya budushchikh pedagogov, ikh tselenapravlennoy podgotovki k mediaobrazovaniyu shkolnikov [The model synthesizes of media education and media criticism for the effective development of media competence and analytical thinking of the future teachers, their focused training to media education students]. Ditantsionnoe i virtualnoe obuchenie [Distance and online education]. 2014, pp. 161–176.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-10-09

Номер

Розділ

Інноваційні процеси в бібліотечній справі