КІНОКРИТИКА ЯК СКЛАДОВА МЕДІАОСВІТИ У НАУКОВІЙ БІБЛІОТЕЦІ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1447.2019.2(22).180332Ключові слова:
кіноперегляд, науковабібліотека, кінокритика, соціокультурний розвиток особистостіАнотація
Звернуто увагу на кінокритику, як обов’язкову складову кіноперегляду у науковій бібліотеці. Запропоновано розглядати кінокритику в науковій бібліотеці як процес, який складається з двох рівнів. Перший рівень – критикамодератора чи/та спікера, другий – глядачів. Встановлено, що другій рівень медіакритки залежить від того, як була проведена медіакритика на першому рівні. Визначені очікувані результати від проведеної кінокритики обох рівнів.Посилання
Agafonova N. A. Obshchaya teoriya kino i osnovy analiza filma [General film theory and framework for the analysis of film]. Minsk, 2008, 392 s.
Girgel D. N. Metodika analiza kinoproizvedeniya : uchebnaya programma po distsipline [Analytical procedure of cinematographic work: training program on discipline ]. Minsk, 2010. 9 s.
Korochenskiy A. P. «Pyataya vlast»? Mediakritika v teorii i praktike zhurnalistiki [“The fifth power?” Media critic in journalism theory and practice]. Rostov n/Donu, 2003, 283 s.
Markina Yu. V. Mediakritika i kinokritika: aspekty mediaobrazovaniya i kommunikatsionnye kultury [Media criticism and cinema criticism: the brinks of media education and modern communication culture]. Nauchnye vedomosti. Seriya: Gumanitarnye nauki[Scientific bulletin of Belgorod State University. Humanities Sciences]. 2016, vol. 31, no 21 (242), pp. 114–118.
Sulim A. Kinokrytychni sutdii: formy, funktsii ta metodolohichni pidkhody [Film critical studios: forms, functions and methodological approaches]. Visnyk Kharkivskoi derzhavnoi akademii kultury [Visnyk of Kharkiv State Academy of Culture]. 2014, vol. 44, pp. 218–225.
Fedorov A. V. Novikova A. A. Klyuchevye teorii mediaobrazovanie [Key theories of media education]. Prepodaem zhurnalistiku: vzglyady i popyt [Teaching journalism: views and experience]. 2006, pp. 51–84.
Fedorov A. V. Model, sinteziruyushchaya zadachi mediaobrazovaniya i mediakritiki dlya effektivnogo razvitiya mediakompetentnosti i analiticheskogo myshleniya budushchikh pedagogov, ikh tselenapravlennoy podgotovki k mediaobrazovaniyu shkolnikov [The model synthesizes of media education and media criticism for the effective development of media competence and analytical thinking of the future teachers, their focused training to media education students]. Ditantsionnoe i virtualnoe obuchenie [Distance and online education]. 2014, pp. 161–176.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Вісник Одеського національного університету. Бібліотекознавство, бібліографознавство, книгознавство
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.