Соціологічні дослідження як метод моделювання перспективної діяльності бібліотеки
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1447.2008.8.25715Ключові слова:
інформаційні потреби, конкурентоспроможність, анкетування, бібліотечний маркетинг, інноваційна робота, електронна інформація, інформаційний посередник, аналітичний метод, планування, спостереження, зведений каталог, освітньо-інформаційний порталАнотація
У роботі дано аналіз вивчення та аналітичної обробки анкет бібліотечних працівників щодо іміджу бібліотеки сучасного інформаційного суспільства. Показана об’єктивна картина діяльності бібліотеки та визначено шляхи подальшого функціонування та розвитку книгозбірні. Описана робота фокус-груп та зведеного каталогу бібліотек ВНЗ та Регіонального освітньо-інформаційного порталу бібліотек ВНЗ Миколаївщини.##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.