Соціологічні дослідження як метод моделювання перспективної діяльності бібліотеки

Автор(и)

  • Т. М. Костирко Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1447.2008.8.25715

Ключові слова:

інформаційні потреби, конкурентоспроможність, анкетування, бібліотечний маркетинг, інноваційна робота, електронна інформація, інформаційний посередник, аналітичний метод, планування, спостереження, зведений каталог, освітньо-інформаційний портал

Анотація

У роботі дано аналіз вивчення та аналітичної обробки анкет бібліотечних працівників щодо іміджу бібліотеки сучасного інформаційного суспільства. Показана об’єктивна картина діяльності бібліотеки та визначено шляхи подальшого функціонування та розвитку книгозбірні. Описана робота фокус-груп та зведеного каталогу бібліотек ВНЗ та Регіонального освітньо-інформаційного порталу бібліотек ВНЗ Миколаївщини.
 

Біографія автора

Т. М. Костирко, Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова

T.N. Kostyrko 

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-07-15

Номер

Розділ

Вузівські бібліотеки: сучасні тенденції розвитку